Doe Mee

Vrijwilligerswerk bij Stichting Gast.
Stichting Gast is volledig afhankelijk van de inzet van vrijwilligers, of het nu is voor de begeleiding van onze vluchtelingen, de organisatie van activiteiten, de bezetting van ons bureau of voor het bestuurswerk.

De volgende vacatures staan momenteel open. Klik op de vacature om een taakomschrijving voor de gezochte vrijwilliger te zien.

-  Bureaumedewerker

-  Medewerker en coördinator Fondsenwerving

Medewerker PR/Publiciteit

-  Medewerker Onderhoud Kamers

-  Medewerker Gastbegeleider

-  Medewerker Fietswerkplaats

Als u geïnteresseerd bent in één van de vacatures, stuur dan een mail met CV aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Ook als uw functie er niet bij staat, maar u wilt wel iets doen, dan nodigen wij u van harte uit contact op te nemen.

Huisvesting.

Huisvesting foto 01Woonruimte beschikbaar?

Voor de huisvesting van onze gasten zijn wij regelmatig op zoek naar meer woonruimte.
Een leegstaande etage of vakantiewoning: alles is welkom. Een onkostenvergoeding is bespreekbaar.

Ook huisraad, zoals werkende koelkasten en wasmachines, eettafels en   stoelen zijn welkom. Als u op het punt staat huisraad te vervangen, zijn wij blij als u een mail wil sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Er is permanent behoefte aan linnengoed, zoals keukendoeken, handdoeken, hoeslakens en dekbedovertrekken.

Tuingroep.
Gast Tuin gereedschap 2020 01

de Tuingroep zijn wij op zoek naar snoeischaren en kaplaarzen in grote maten (45, 46, 47)

Donaties

Stichting Gast krijgt geen subsidie en is daarom afhankelijk van giften, donateurs en fondsen. Allerlei organisaties dragen Stichting Gast een warm hart toe. Zo zijn er regelmatig rommelmarkten, benefietconcerten en persoonlijke feestjes, waarvan de opbrengst wordt geschonken aan Gast. Onze dank daarvoor is groot.
Als u ook wilt schenken, kunt u ons steunen met een eenmalige, een maandelijkse of een jaarlijkse donatie.
Stichting Gast heeft een ANBI status, uw giften zijn dus fiscaal aftrekbaar. Meer info over doneren.