ANBI

Stichting Gast is erkend als een ANBI; een Algemeen Nut Beogende Instelling. Dit betekent dat wij ons voor minstens 90% van onze activiteiten inzetten voor het algemeen nut van de samenleving. In de praktijk is dat 100%. Dit heeft ook financiële consequenties: Stichting Gast hoeft bijvoorbeeld geen erf- of schenkbelasting te betalen en donateurs van een ANBI mogen hun giften aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Hieronder kunt u de in het kader van ANBI verplichte gegevens vinden. Mocht u meer informatie willen hebben, dan geven we u die graag.

Stichting Gast

Tweede Walstraat 19
6511 LN Nijmegen

Tel: 024-3294250
www.stichtinggast.nl

IBAN: NL70INGB0008523702

RSIN/Fiscaal/ANBI nummer: 810114884

Kamer van Koophandel nummer: 09112570 (Arnhem)

Informatie over het bestuur kunt u vinden bij ‘Over Gast’ en dan het kopje ‘Bestuur’. Meer informatie over de financiële verantwoording, het beloningsbeleid en de jaarverslagen kunt u vinden bij ‘Over Gast’ en dan het kopje ‘Financiële gegevens’.