Doe Mee

Hoe kunt u onze clienten helpen?

Stichting Gast krijgt geen subsidie en is afhankelijk van giften, donateurs en fondsen en de inzet van vrijwilligers. Wilt u ons helpen? Graag!

Vrijwilligerswerk bij Stichting Gast

Stichting Gast is afhankelijk van vrijwilligers. Mensen die cliënten begeleiden, collecteren of activiteiten organiseren. Wilt u iets doen voor vluchtelingen in nood? Neem dan contact op met Stichting Gast. Wij bieden u een uitdagende en afwisselende werkomgeving en goede begeleiding door een van onze medewerkers. Enkele actuele vacatures kunt u deze op deze website vinden bij VacaturesWilt u meer informatie over het doen van vrijwilligerswerk? Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Woonruimte beschikbaar?

Veel asielzoekers in nood staan letterlijk op straat. We zijn voortdurend op zoek naar meer woonruimte. Een kamer, een zolder, een leegstaande vakantiewoning: alles is welkom. Een onkostenvergoeding is bespreekbaar.

Donaties

Zoals gezegd is Stichting Gast volledig afhankelijk van giften. U kunt Gast steunen met een eenmalige, maandelijkse of jaarlijkse donatie.