Activiteiten

Stichting Gast organiseert tal van activiteiten voor en door onze gasten. Door onder andere collectes, voedselacties en de verkoop van producten vergroten we onze naamsbekendheid en halen we geld op waarmee we de gasten kunnen helpen.

Daarnaast biedt Stichting Gast, met hulp van verschillende andere organisaties en vrijwilligers, de gasten de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende activiteiten, zoals taalcursussen, werk in onze groentetuin en sportactiviteiten.

Stichting Gast is aanwezig op allerlei publieke evenementen in en rond Nijmegen, zoals de Music Meeting, de Zevenheuvelenloop, Havana aan de Waal en de Vierdaagsefeesten. Doel hiervan is de naamsbekendheid van onze stichting te vergroten, nieuwe vrijwilligers te werven en geld op te halen voor onze gasten. Houd onze website en Facebook in de gaten voor het laatste nieuws!

We vragen niet alleen zelf aandacht voor onze stichting, ook allerlei organisaties dragen Stichting Gast een warm hart toe. Ieder jaar worden er rommelmarkten, benefietconcerten en persoonlijke feestjes georganiseerd waarvan de opbrengst wordt geschonken aan Gast. Onze dank daarvoor is groot.

Wij staat altijd open voor samenwerking: heeft u een leuk idee? Neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel ons op 024-3294250.

Tuin
Fietsreparatie